Понеділок, 06.05.2024, 09:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Новини
Годинник
Випадкове фото
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Готуючись до уроків

Гордій Н.В. Урок виразного читання. Читання напам’ять вступу до поеми O. Пушкіна «Руслан і Людмила».

Тема: Урок виразного читання. Читання напам’ять вступу до поеми O. Пушкіна «Руслан і Людмила».

Мета: Вдосконалювати навички виразного читання поетичного твору; розвивати пам’ять, увагу, образне мислення; виховувати уважного слухача та толерантне ставлення до здобутків однокласників.

Обладнання: Пам’ятка «Як читати виразно; портрет Пушкіна, І видання вступу до поеми «Руслан і Людмила».

Тип уроку: виразного читання.

Казка - вигадка, та в ній - у шкарлупі золотій - зерно сховане смачне.

О.Пушкін.

Каждая сказка в рассказывании выигрывает несомненно.

І. Желабовський.

Хід уроку

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів. Оголошення теми та мети уроку.
  1. Актуалізація опорних знань учнів.

Запитання:

  1. Яка різниця між народною і літературною казкою? Дати визначення.
  2. Хто сформував у Пушкіна особливе ставлення до народних казок?
  3. Що було написано спершу: поема «Руслан і Людмила» чи «Пролог» або вступ до поеми?
  1. Формування вмінь та навичок учнів.

Аналіз тексту вступу до поеми «Руслан і Людмила»

  • Які російські та українські казки ми згадуємо, читаючи вступ до поеми?
  • Які образи Пушкін вигадав?
  • Розкажіть, яким ви уявляєте казкове Лукомор ’я? Які б кольори ви використали, якби малювали цей край?

Давайте спробуємо прочитати вступ до поеми в кольорі. У вас на партах - кольорові квадратики. Я буду читати, а ви складати кольоровий ланцюжок

«Прологу» так, як ви собі уявляєте (розповідь про книжку - перший випуск).

IV, Робота з епіграфом уроку:

«Каждая сказка в рассказывании выигрывает несомненно»

І.Желабовський

  1. Вчитель

Вміння розповідати, читати казку - це велика праця. Але виразно читати можна і треба навчитися. У вас на партах - пам'ятки «Як читати виразно» Ознайомтеся уважно.

  1. Читаю вступ - відмічаємо олівцем наголоси, ключові слова.

2а) А зараз перевіримо, як ви запам’ятали персонажів чарівного Лукомор’я. Зараз я буду вам читати слова. Із ланцюжка слів вам треба вибрати ті, які на вашу думку, не можуть бути в прослуханому уривку. Піднімаємо долоньки і плескаємо, коли звучить слово, якого просто не може бути в чарівному Лукомор’ї.

(Русалка, чаклун, література, королевич, підручник, царівна, літак, дозорець, лукомор’є, лісовик, персонаж, оригінал, переклад).

  1. Як ви розумієте поняття оригінал та переклад?
  2. Діти, вступ до поеми, як і сама поема, перекладені на 11 мов світу. Текст, прослуханий вами - прочитаний мовою оригіналу.
  3. Словникова робота - записують з дошки:

Оригінал -

Переклад -

  1. Читання вступу до поеми хором.
Категорія: Готуючись до уроків |
Переглядів: 1147 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Пошук
Вхід на сайт
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0