Гордій Наталя Володимирівна Категорія - "спеціаліст вищої категорії" Звання - "старший вчитель" Стаж - 30 років Проблема " Інноваційні технології на уроках світової літератури " Кредо Добро – це те що може почути глухий та побачити сліпий. Конфуцій |
||
«Поріг 16 школи я переступила в 1994 році вже зрілим учителем, переможцем першого обласного конкурсу «Виховник року». Директор школи Борис Романович Кордуба зустрів дуже привітно, відразу привів до Г. М. Стефанишин і відрекомендував: «Це наша людина». Слова директора виявилися пророчими: обстановка в школі була настільки домашньою, дружньою, що працювалось легко. Жили весело: багато вечорів, поза- класних заходів, поїздок, походів. Завжди пам’ятатиму чаювання в Оксани Михайлівни, її мудрість вселенську, «рапіндзьожку» Гані Стефанишин. Це був час, коли вся країна грала в КВК. Ми з Тетяною Михайлівною Іванюк писали сценарії, пісні, готували команду. Діти просто рвалися в КВК - відмінники, двієчники: всі хотіли «красуватися» на сцені «Березіля». Учням дуже подобалися вечірні репетиції, тиша шкільних коридорів. У Ганни Михайлівни була дивовижна риса: вона забігала на хвильку на репетицію, ніби тільки краєчком вуха слухала, про що говорять та співають діти, і раптово плескала в долоні: - Переробити. Так недобре! Ми сердилися: - А як треба? - Не знаю як, але не так. Ох, ця Стефанишин! Надзвичайну мала інтуїцію... Сердилися. Переробляли. І впродовж 6 років здобували лише перші місця. Щоранку прокидаюся в очікуванні дива. Біжу до дітей, в школу. Бо без школи чого я варта?...» |
Люба Надія Іванівна Категорія - "спеціаліст вищої категорії" Звання - "старший вчитель" Стаж - 36 років Проблема "Формування читацької компетентності учня засобами інноваційних педагогічних технологій" Кредо Дідро |
||
«Є на Землі місця, де нестерпно важко працювати. Але слова «робота», «праця» - це не про вчителя. До школи він йде як до другого дому. Він тут живе. |
Савінцева Людмила Василівна Приймай дитину з благоговінням, виховуй її з любов'ю, випускай вільною Рудольф Штейнер |
||
"Я обрала долю вчителя. Цей шлях барвистіший, ніж саме життя. Є в ньому усе: сльози радості й гіркота невдач, злети духу і сірий туман буденності, свіжий рожевий вітер змін, і тягуче відчуття застою. Людина влаштована так, що усе життя прагне пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усе нові і нові якості, можливості і здібності. Французький письменник А. Екзюпері жалкував, що немає садівників, які доглядали б людські душі, бо на світі, ще дуже багато людей, яким ні хто не допоміг пробудитися, які ще сплять, дрімають. Треба змусити людину пильно подивитися на світ за допомогою цінностей, набутих у дитинстві, зробити його кращим. |
Лютак Галина Петрівна |
||
Письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Ми стараємося, щоб учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від нашої самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу. Школа – домівка, в якій ми живемо. Завданням кожного вчителя літератури є зробити процес навчання захопливим та радісним. Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процес пізнання навколишнього світу. |