Гордій Наталя Володимирівна Категорія - "спеціаліст вищої категорії" Звання - "старший вчитель" Стаж - 30 років Проблема " Інноваційні технології на уроках світової літератури " Кредо
Добро – це те що може почути глухий та побачити сліпий.
Конфуцій
«Поріг 16 школи я переступила в 1994 році вже зрілим учителем, переможцем першого обласного конкурсу «Виховник року». Директор школи Борис Романович Кордуба зустрів дуже привітно, відразу привів до Г. М. Стефанишин і відрекомендував: «Це наша людина». Слова директора виявилися пророчими: обстановка в школі була настільки домашньою, дружньою, що працювалось легко. Жили весело: багато вечорів, поза- класних заходів, поїздок, походів. Завжди пам’ятатиму чаювання в Оксани Михайлівни, її мудрість вселенську, «рапіндзьожку» Гані Стефанишин. Це був час, коли вся країна грала в КВК.
Ми з Тетяною Михайлівною Іванюк писали сценарії, пісні, готували команду. Діти просто рвалися в КВК - відмінники, двієчники: всі хотіли «красуватися» на сцені «Березіля». Учням дуже подобалися вечірні репетиції, тиша шкільних коридорів. У Ганни Михайлівни була дивовижна риса: вона забігала на хвильку на репетицію, ніби тільки краєчком вуха слухала, про що говорять та співають діти, і раптово плескала в долоні:
- Переробити. Так недобре!
Ми сердилися:
- А як треба?
- Не знаю як, але не так.
Ох, ця Стефанишин! Надзвичайну мала інтуїцію... Сердилися. Переробляли. І впродовж 6 років здобували лише перші місця.
Щоранку прокидаюся в очікуванні дива. Біжу до дітей, в школу. Бо без школи чого я варта?...»
Люба Надія Іванівна Категорія - "спеціаліст вищої категорії" Звання - "старший вчитель" Стаж - 36 років Проблема "Формування читацької компетентності учня засобами інноваційних педагогічних технологій" Кредо
Коли людина припиняє читати, вона перестає мислити
Дідро
«Є на Землі місця, де нестерпно важко працювати. Але слова «робота», «праця» - це не про вчителя. До школи він йде як до другого дому. Він тут живе.
Ось уже 35 років я живу в школі. Із них 25 - в шістнадцятій.
Заходжу в кабінет № 35. Тут царство книг... їх почали приносити діти в дарунок школі ще Анастасії Андріївні Ганчак, моїй мудрій і шляхетній наставниці. Неможливо забути її уроки. Це - свято, це - театр, це - пізнання світу і самого себе. Якась частинка її безмежної любові до літератури залишилась тут. Вона теж жила в школі і школою.
...Та дзвінок пролунав, як завжди, несподівано. З чим я прийду сьогодні до вас, мої учні? Так хочеться, щоб уроки літератури допомогли вам у житті. Нехай Маленький принц навчить вас бачити серцем! Нехай Ассоль переконає вас у тому, що коли очікуєш дива - воно збудеться! Нехай Маргарита навчить вас літати на крилах кохання!
Колись я піду з цієї школи. Та вона стоятиме! Вічний храм науки в прекрасній оазі на «Дружбі». Скільки поколінь дітей тут навчалось! Скільки ще прийме в свої обійми школа № 16. Я люблю тебе, школо! Ти - мій біль, моя мука, моя любов. Ти - моє життя».
Савінцева Людмила Василівна Категорія - "спеціаліст ІІ категорії" Стаж - 8 років Проблема "Впровадження інтерактивних методів на уроках словесності" Кредо
Приймай дитину з благоговінням, виховуй її з любов'ю, випускай вільною
Рудольф Штейнер
"Я обрала долю вчителя. Цей шлях барвистіший, ніж саме життя. Є в ньому усе: сльози радості й гіркота невдач, злети духу і сірий туман буденності, свіжий рожевий вітер змін, і тягуче відчуття застою. Людина влаштована так, що усе життя прагне пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі усе нові і нові якості, можливості і здібності. Французький письменник А. Екзюпері жалкував, що немає садівників, які доглядали б людські душі, бо на світі, ще дуже багато людей, яким ні хто не допоміг пробудитися, які ще сплять, дрімають. Треба змусити людину пильно подивитися на світ за допомогою цінностей, набутих у дитинстві, зробити його кращим.
Моя робота - улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої учні - мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно. Чим більше ролей зіграє людина в дитинстві, тим легше їй буде обирати шлях у дорослому житті. Любіть свою професію!!!"
Лютак Галина Петрівна Категорія - "Спеціаліст другої категорії" Стаж - 15 р. Проблема "" Кредо "Розвивати, навчати, виховувати одночасно"
Письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Ми стараємося, щоб учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від нашої самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу. Школа – домівка, в якій ми живемо. Завданням кожного вчителя літератури є зробити процес навчання захопливим та радісним. Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процес пізнання навколишнього світу.